משלוחים

האם ניתן להזמין תכשיט ולקבלו תוך מספר שעות / ימים/ לשבוע הקרוב?

רוב התכשיטים שלנו מיוצרים לפי הזמנה.
יחד עם זאת, יש לנו המון תכשיטים במלאי שזמינים לאספקה מיידית.
במקרה של דחיפות - נשמח להציע לך פריט מהמלאי.
יש ליצור איתנו קשר לפני הרכישה (במייל studio@YAMAjewelry.com או טלפונית 0542524949), כדי לוודא זמינות במלאי וכדי שנוכל להערך עם אספקה / שליחה מיידית של המוצר.

האם ישנן עלויות נוספות מעבר למחיר המוצר הנקוב?

מס חל על כל ההזמנות אשר יוצאות מהארץ לחול- באחריותו הבלעדית של הלקוח לברר עלויות של הנושא. כל תשלום עבור מס מכל סוג יהיה על חשבו הלקוח בלבד.

מעבר למס, אין כל עלות נחבאת או נוספת.

האם ניתן לשלוח לחו״ל?

אנו שולחים את התכשיטים במשלוח מאובטח בינלאומי הדורש חתימה בעת מסירה.
משך זמן המשלוח לרוב לוקח בין 3-5 ימי עסקים נוסף לזמן הייצור.
יש לשים לב כי יתכנו עלויות שחרור ממכס במדינה היעד - כל עלות שחרור ממכס הינה על חשבון הלקוח ואינה מכוסה על ידי YAMA בשום אופן.

כמה זמן לוקח למשלוח להגיע עד אליי?

מרגע סיום ייצור ההזמנה, התכשיט יגיע אלייך עד חמישה ימי עסקים עם שליח עד פתח הדלת.

החנות

האם עליי לתאם פגישה על מנת לבקר לחנות?

אנו ממליצות ליצור איתנו קשר לפני ההגעה כדי שנוכל לוודא שהפריט שעבורו אתן מגיעות נמצא במלאי.
במידה ומדובר בעיצוב אישי או בעיצוב טבעת אירוסין, אנו ממליצות לתאם פגישה ייעודית כדי שנפנה משהי מהצוות שתהיה קשובה אליכם.

המוצרים

האם אתן מאפשרות שינוי בעיצוב שקיים באתר?

כמובן!
אנחנו שמחות להיות יציריתיות ולבצע שינויים בעיצובים קיימים או לעצב עיצוב חדשני עבורכם.

מה קורה אם המידה שהזמנתי לא מתאימה לי?

טרם קנייתך - עליך לוודא כי התכשיט אותו רכשת ניתן לשינוי מידה עתידי - שכן חלק מהתכשיטים אינם ניתנים לשינוי לאחר ביצועם.
במידה והתכשיט ניתן לשינוי- והמידה אינה מתאימה, אנו ממליצות להגיע אלינו לחנות בכיכר המדינה כדי שנתאים את התכשיט עבורכם.
התיקון מתבצע עד 14 ימי עסקים, כאשר הוא מוכן ניתן להגיע לאסוף מהחנות או שנבצע שליחות אליכם.

האם היהלומים מגיעים עם תעודה?

התכשיטים מגיעים עם תעודה מטעמינו המפרטת את חיתוך היהלום, משקלוֿ, צבעו וסוג סגסוגת הזהב.
במידה ותרצו לשדרג לתעודת GIA אנא עדכנו אותנו. הנל ייקר את עלות המוצר המצויינת באתר - נשלח הצעת מחיר בהתאם לבקשתך.

האם יש אחריות על התכשיטים?

ממליצות לעיין בעמוד המדיניות שלנו, שם תמצאו את כל הפרטים.

כיצד מומלץ לנקות ולתחזק את התכשיט?

מפתיע, אבל לרוב השריית התכשיט במיים חמים, סבון כלים וצחצוח עם מברשת שיניים ישנה - עושה את העבודה. במידה וברצונך לרענן את התכשיט שרכשת אצלינו בצורה מקצועית - זהו שירות שאנחנו מציעים בתוספת עלות סמלית. ניתן להגיע למסור את התכשיט בכל עת בהתאם לשעות הפתיחה שלנו.

ההזמנה שלי

מה אופציות התשלום העומדות בפני?

ניתן לשלם בכרטיסי אשראי מכל סוג.
ברכישה באשראי אנו מאפשרות עד 12 תשלומים ללא עמלה נוספת או ריבית.
בנוסף ניתן לשלם דרך פייפאל או ליצור איתנו קשר ולבצע העברה בנקאית.

האם ניתן לבטל את ההזמנה שלי?

במידה ועברו פחות מ-24 שעות מרגע ההזמנה, אנא צור איתנו קשר ונבצע החזר כספי.

האם אנחנו מציעות החלפה עבור פריטים פגומים?

אם אתה מרגיש שהפריט שלך הגיע פגום בכל דרך שהיא, אנא הודע לנו מיד (במייל studio@YAMAjewelry.com או טלפונית 0542524949).

אנו רוצים לשמוע מכם ונעשה הכל על מנת לתקן את המצב.שביעות הרצון שלך חשובה לנו מאוד.

×